.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید سرزده رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاهها

دکتر قاسم علیزاده افروزی شامگاه دیروز با حضور در خوابگاههای نواب صفوی و حضرت زینب از نزدیک با مسائل ومشکلات دانشجویان آشنا و با آنان گفتگو کرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی ، رئیس دانشگاه مازندران که ابتدا درجمع دانشجویان پسر خوابگاه نواب صفوی حضور یافت هدف از این بازدید سرزده را آگاهی یابی دقیق از کمبودهاو نواقص موجود درامکانات خوابگاهی وهمچنین مسائل و مشکلات آموزشی و پژوهشی عنوان کرد.
وی همچنین با حضور در سلف سرویس خوابگاه درهنگام توزیع شام از دانشجویان در مورد چگونگی نحوه توزیع و کیفیت غذا نظر خواهی کرد.
رئیس دانشگاه مازندران در ادامه این بازدید 3 ساعته به خوابگاه دخترانه حضرت زینب رفت و از بلوکهای1-4و 5 خوابگاه بازدید کرد.وی در نشستی صمیمانه از دانشجویان خواست تا با بیان عمده ترین مطالبات صنفی ،معیشتی وآموزشی خود مسئولان دانشگاه را در جریان مسائل و مشکلات خود قرار دهند .
دانشجویان خوابگاه حضرت زینب نیزبا ابرازخرسندی ازحضور مقام عالی دانشگاه درجمعشان ، افزایش ظرفیت اتاقها، ناکارآمدی سایت اینترنت، فقدان کتابخانه،اتاق مطالعه مجهز، امکانات بهداشتی ودرمانی، فرسودگی تجهیزات رفاهی ،نبودمکفی سرویس ایاب وذهاب،مشکلات امنیتی بلوک 5، وضعیت نامناسب غذا را از جمله عمده ترین مشکلات خود عنوان کردند.
در پایان این دیدارکه با همراهی مدیر روابط عمومی دانشگاه انجام شد رئیس دانشگاه مازندران ضمن دلجویی از دانشجویان ابراز امیدواری کرد تا با بررسی و پیگیری مجدانه ازطریق مدیریت های ذیربط مشکلات دانشجویان را در حد امکان مرتفع نمایند.
شایان ذکراست مدیران وقت دانشگاه مازندران مکرر،درطی سالهای گذشته، با استمداد از مردم خیرو فهیم استان خواستارکمک به رفع مشکل کمبود فضای خوابگاهی می باشند که هرساله با افزایش تعداد ظرفیت دانشجویان درابتدای سال تحصیلی با مشکل اسکان دانشجویان روبروست .
گفتنی است این دانشگاه دارای 9500 دانشجو در بابلسراست که تنها1200 نفراز دختران و672 نفراز پسران درخوابگاهها اسکان یافته اند و مابقی دانشجویان با وجود هزینه های بالای اجاره بها مجبوربه اسکان درمنازل استیجاری مستقل هستند، این در حالی است که مسئولان دانشگاه مازندران بدلیل افزایش تعداد دانشجویان و متعاقب آن درخواست بالای متقاضیان خوابگاه، مجبور به اسکان چند برابر ظرفیت می باشند که روند ایجاد کمبودها و مشکلات صنفی و رفاهی را تسهیل می نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یوسف 22 آبان 1388
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز

من دانشجوی دانشگاه آزاد واحد دشتستان در استان بوشهر هستم و ما دانشجویان که از بوشهر میریم دانشگاه دشتستان مشکل سرویس راداریم . و من اقداماتی را در این زمینه انجام داده ام ، دانشجویان را جمع آوری کرده و درخواستی برای سرویس نوشتم و همه اون رو امضا کردن بعدش این درخواست رو دادم به رئیس دانشگاه ایشان هم لطف کردند و نامه ای برای رفع این مشکل برای فرماندار دشتستان فرستادند و فرماندار دشتستان هم نامه ای به فرمانداری بوشهر به ما دادند. و من روز سشنبه 19/8 نامه را به فرماندار بوشهر دادم و با آقای فرماندار جناب پورکبگانی صحبت کردم ایشان گفتند که واحد های ما خارج از محدوده ی 25 کیلومتری نمی توانند بروند من هم گفتم که چرا سرویسهای دانشگاه عالیشهر میتوانند خارج از این محدوده بروند یا چرا شهرداری دشتستان تونسته برای دانشجویان خودش که از دشتستان به دانشگاه عالیشهر میروند سرویس بزاره و ایشان در جواب این هم گفتند که اگر برای دانشجویان حادثه ای پیش امد ما باید جواب گوی خانواده های آنان باشیم ما هم میگویم اگر بخواهید اینجوری فکر کنید باید تمام وسایل نقلیه کشور رو متوقف کنید خلاصه بگم که جواب منطقی به ما ندادند. و روز چهارشنبه 20/8 هم با معاون سیاسی ایشان آقای عبدالله ی صحبت کردم و باز هم جواب منطقیی نگرفتم.اگر مشکل تعداد سرویس هست ما بیش از 2 سرویس لازم نداریم. حالا مشکل فرمانداری بوشهر برای انجام چنین کاری چیست؟ ما نمیدانیم. دانشجویان عزیز ما باید در تمام کشو دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مشکلات خود و کشور را حل کنیم. به امید آن روزی تلاش میکنیم که ایرانی سرافراز داشته باشیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.